woensdag 29 april 2009

Uitslag


Toen ik vanmiddag op de fiets richting het station zat belde mijn gynacoloog om me te vertellen dat het wederom CINIII was geweest en dat de boel weer radicaal is weggehaald. De snijranden waren schoon dus over een half jaar hoef ik pas terug te komen. Ben enerzijds opgelucht maar na de vorige keer is het ook teruggekomen dus ik ben pas gerust als de komende jaren mijn pap uitslag goed is!
Het komende half jaar gaat heel heftig worden en over een half jaar zal hier ook niks meer hetzelfde zijn als op dit moment! Deze avond is een van de laatste avonden dat ik alleen thuis zal zitten!!! Kan me er eigenlijk nog niet zoveel bij voorstellen en alles voelt nog zo normaal aan, maar Ed komt toch echt dinsdag al aan!!
Heb Ruben naar mijn moeder gebracht zodat ik nog de laatste dingetjes aan het huis kan doen zodat Eddy's spullen er ook bij kunnen zonder al te veel troepvorming. Gisteren belde ik hem nog even over skype en hij is ook druk bezig met de laatste loodjes. Er moeten dozen verstuurd worden naar zijn kinderen, ouders en hier en verder moet zijn hele huis dus leeg. Nu stond er al niet al te veel in na de scheiding maar toch... het is wel je hele hebben en houden wat weg moet, zelfs je eigen bed kun je niet eens meenemen als je gaat emigreren!
Vind het allemaal behoorlijk heftig voor hem hoor! Over een half jaar ben ik ook uitgerevalideerd als het goed is en heeft hij een verblijfsvergunning... Als ik dan meer energie vast kan houden kunnen we misschien dan wel proberen zwanger te worden.... Misschien ben ik volgend jaar rond deze tijd wel zwanger joh!
Tijd.. het is een zeer relatief iets.
Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten