zaterdag 2 mei 2009

Moe

Het is niet zo'n heel lekkere dag vandaag. Vanmorgen werd ik na een onrustige nacht, waarin ik talloze malen wakker werd met het paranoïde idee dat we inbrekers hadden, al behoorlijk op tijd wakker. Ik kon echter niet meer slapen en besloot uit bed te gaan.
Gisteren was ik naar de kwantum geweest voor kussens en een nieuw dekbed voor op het logeerbed en daar had ik een hele goede herenfiets gezien in de aanbieding voor maar 140 euro! Dus die heb ik vandaag voor Ed gekocht en ben erop naar huis gefietst. Alleen hoopte ik dat ik vandaag genoeg energie zou hebben om boven de boel te stofzuigen maar hoe meer ik hier zat hoe meer ik in begon te stortten. Heb Ed nog even gebeld op skype en hem verteld van de aanslag op onze lieve Koningin en natuurlijk dat hij een fiets heeft nu, maar na het gesprek kon ik amper mijn ogen nog open houden. Ben dus om 4 uur in bed gedoken en ben er net weer uit. Denk dat ik zo maar even een pizzaatje haal en een dvd want vandaag komt er niks meer uit mijn handen.
Heb Ed ook al verteld hoe de zaken er hier thuis voorstaan en gelukkig doet hij daar niet moeilijk over en wil hij liever dat ik wat energie heb als hij aankomt dan dat het hier spik en span is. Maar zelf baal ik er wel van... Misschien heb ik morgen de energie weer terug!

Op de goede afloop!

Karin

2 opmerkingen:

  1. Hee Karin,
    maak je niet naar! Ik ken jou Ed helemaal niet maar 1 ding is me wel duidelijk, die man houd van je! Dus een prutteltje meer of minder maakt volgens mij echt niet uit!
    5 mei word je bevrijd van je vrijgezellen bestaan! en 6 mei ga je als gezin de verjaardag van je zoon vieren! Dus kop op en geniet!
    Kus,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :o) dank je wel! Ik heb ook je lieve mailtje gelezen op hyves en ik ga je zo snel mogelijk terugmailen!!! Eerst even bijkomen en me beseffen wat er eigenlijk allemaal gebeurt.

    Liefs xxx Karin

    BeantwoordenVerwijderen