donderdag 14 mei 2009

Kort postje



Even een kort postje anders denken jullie nog dat ik er niet meer ben. Maar ben er nog wel hoor. Het is een hele drukke week geweest. Dinsdag is Eddy aangekomen, woensdag Ruben jarig, kinderfeestje, zondag voor familie en vrienden en aankomend weekend gaan we naar Belgiƫ voor een minicongres. Het mag geen verrassing zijn dat ik ondertussen aan het eindje van mijn latijn ben en vandaag is een mega rot dag. Vanmorgen geslapen en vanmiddag (voor het eerst sinds lange tijd) weer naar bed geweest. Resultaat is dat ik nu echt misselijk ben en vanmiddag even dacht dat als dit mijn vooruitzicht is het voor mij allemaal niet hoeft. Gelukkig ben ik ondertussen weer wat bijgekomen mede door een flink glas cola en een lekkere douche en een heeeele lieve man (thank God for him!).
Ik zal binnenkort proberen om weer een update te geven maar nu moet ik vooral even wennen aan het feit dat ik niet meer alleen ben. Ruben vindt het heerlijk en ik ook maar het is wel extra energie dat verdeeld moet worden.
Op de goede afloop!
Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten